Кияни почали активно спілкуватися з комунальниками через інтернет

image
22 Жовтня 2019, 14:40
Поділитися:

У Комунальному Концерні «Центр комунального сервісу» для киян удвічі збільшать «пропускну можливість» онлайн запису до спеціалістів. 

Це нововведення, що запровадили у липні, набуло великої популярності у містян.

Вже до кінця жовтня наш IT-департамент планує завершити роботи і удосконалити систему, – повідомив генеральний директор Концерну Андрій Щербина.

Станом на сьогодні, понад 30 тисяч мешканців Києва скористалися попереднім записом до фахівця Центру комунального сервісу. Сервіс набирає популярності тому, що економить час відвідувачам, які не стоять в черзі та приходять на конкретний час. 

Онлайн-сервіс «електронна черга» дозволяє записатися на прийом, щоб вирішити такі питання:

  • укладення договорів;
  • звірка нарахування;
  • актуалізації даних щодо кількості зареєстрованих осіб;
  • отримання консультацій з питань житлово-комунального господарства.

Нагадаємо, Центр комунального сервісу працює за принципом «єдиного вікна». 

Андрій Щербина наголосив, що для вирішення багатьох питань сьогодні не потрібно приходити безпосередньо до сервісних центрів, достатньо залишити звернення в онлайн-режимі. Для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників працює сервіс «Дистанційне обслуговування».  

Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС. Споживачі мають можливість розраховуються без комісії «карткою киянина» та передати показання для нарахувань у наступному місяці, не виходячи з дому.

Ми є в Telegram (стеж за збоями в міському транспорті з нами).

Джерело: Вечірній Київ