Зіпсовані продукти у магазинах: куди звертатись київським покупцям

image
26 Вересня 2019, 13:43
Поділитися:

Ви не раз помічали, що продукти певного супермаркету зберігаються у неналежних умовах? Знаходили на їжі плісняву і навіть комах? 

Нещодавно «Вечірній Київ» провів ревізію київського супермаркету і зафіксував там низку порушень. Оскільки такі випадки не поодинокі, ми дізналися, куди киянам звертатися, якщо у закладі є проблеми з санітарією.

У Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розповіли «Вечірньому Києву» про кілька способів.

1) У разі виявлення порушення громадяни мають право звернутися до ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві:

Тел.: (044) 486-54-86.
Е-mail: [email protected].
Сайт: www.kiev.dpss.gov.ua.
Начальник: Рубан Олег Миколайович.

2) Громадяни можуть звернутися зі своїми заявами, зверненнями та скаргами до центрального апарату Держпродспоживслужби України (вся інформація на сайті Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua); 

3) Кожна особа у разі порушення своїх прав споживача може зателефонувати на гарячу телефонну лінію за номерами телефону: 044-364-77-80 або 050-230-04-28.

Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua

Джерело: Вечірній Київ