Куди поскаржитися на банки, які нав’язують непотрібні послуги

image
25 Вересня 2019, 09:05
Поділитися:

Національний банк України просить українців скаржитися у фінустанови на випадки нав’язування їхніми співробітниками непотрібних послуг: страхування, нотаріальних послуг тощо. А якщо відповідь установи не задовольнила, громадяни можуть звертатися до Національного банку.

Відповідно до пункту І ч. І статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», до фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом – інші послуги (операції), пов’язані з наданням фінансових послуг.

«Близько половини усіх скарг від споживачів на фінансові установи, які надходять до Національного банку, стосуються нав’язування непотрібних послуг. Наприклад, страхування, нотаріальних послуг тощо. Законодавство забороняє фінансовим установам нав’язувати послуги. Але упродовж останніх восьми років жоден державний орган не мав повноважень контролювати дотримання цієї норми»,зазначають у пресслужбі Нацбанку.

У НБУ повідомляють, що минулого тижня ухвалено закон про захист прав споживачів фінансових послуг. Тепер Нацбанк отримав право та обов’язок реагувати на скарги споживачів. Зокрема, Нацбанк може застосувати санкції проти тих фінансових установ, які порушують права споживачів.

«Споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її співробітники нав’язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовольнила, вони можуть звертатися до Національного банку», − підкреслююють у пресслужбі.

Також читайте:

1.Монети 1, 2 та 5 копійок вийдуть із обігу з 1 жовтня

2.«Оплата обличчям» − нова послуга від Приватбанку

3.Ідентифікація клієнтів за поведінкою − новий проєкт від Приватбанку

Джерело: Трибуна Бровари