Рекламна кампанія за участі Ryanair збільшила букінг квитків до Києва у 1537 %

image
5 Вересня 2019, 19:57
Поділитися:

Рекламна кампанія з промоції Києва, до якої долучилася лоукост-авіакомпанія Ryanair, дала приголомшливі результати. Бронювання квитків до української  столиці суттєво збільшилося.

Про це повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА.

Як зазначається, спочатку літа Управління туризму та промоцій КМДА стартувало літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як захоплюючої туристичної дестинації для відпочинку разом з найбільшою лоукост авіакомпанією Європи Ryanair.

«Так ось ми отримали звіт і результати приголомшливі – букінг квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%!» – розповідають в Управлінні.

Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німечинни, Великобританії і Ірландії та була опублікована на сайті Ryanair та на сторінках Facebook та Instagram.

Головні слогани кампанії – «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві».

Читайте також: Киян запрошують на безкоштовні non-stop екскурсії: подробиці

Читайте також: Kyiv Smart Card-автомати встановили на 15 станціях підземки

Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV