Україна увійшла у топ «Брендів країн» світу
Бренд України оцінили на 74 з 75 можливих місць у рейтингу «Брендів країн» Future Brand Country Index (FCI) за 2019 рік.
Про це повідомив київський підприємець Юрій Гладкий на своїй сторінці у Facebook.
– У мене для вас важливі новини – Україна посіла 74 місце у свіжому рейтингу «Брендів країн» за 2019 р. Future Brand Country Index (FCI). Фактично, це новий світовий порядок із сили бренду держави – набору раціональних і емоційних характеристик, сприйняття країни людьми з усього світу в її нинішній реальності, – зазначив Юрій Гладкий.
Цей рейтинг формується з ряду раціональних і емоційних характеристик, а також сприйняття країни людьми з усього світу. Наприклад, враховують показники ВВП, чисельність провідних міст й населення, та навіть наявність ядерного арсеналу. Загалом це оцінка факторів, які перетворюють країну з місця на карті в місце, у яке в підсумку захочуть інвестувати, жити, відвідувати.
Кожну з 75 країн оцінювали респонденти з 7 інших. У середньому одну країну оцінювало 2230 людей. У лідерах традиційно Японія. На другому місці Норвегія, а на третьому – Швейцарія. Україна опинилася поруч із Пакистаном та Іраком.
Слідкуйте за актуальними новинами на наших каналах у Telegram та Facebook.
Джерело: Вечірній Київ