Володимир Найчук: «Перетворимо Бориспіль на маленьку Європу»

image
5 Серпня 2019, 13:55
Поділитися:

Директор КП «ВУКГ» про необхідність упровадження публічного договору.

— Бориспіль сьогодні інтенсивно розвивається, і не тільки в центрі міста. Розвиваються усі мікрорайони. Завдання КП «ВУКГ» — надати послуги всім мешканцям. Для цього в нас є необхідна техніка, але хотілося б, щоб усі мешканці міста, особливо приватних садиб, сплачували за надані нами послуги. Це є не просто необхідністю, а обов’язком кожного громадянина нашого міста.

Інколи люди вказують нам на місця, де існує непорядок, зокрема стихійні сміттєзвалища. Але забувають згадати, що самі їх створюють. Тому просимо: легше укласти договір із комунальним підприємством, аніж чекати, доки ліквідують стихійні смітники.

Наше завдання: організувати централізовано, планово роботи із підтримання чистоти і порядку в місті. Понад 40% власників приватних осель уклали договори на вивезення сміття і добросовісно сплачують цю послугу. Хотілося б, щоб до цих добросовісних платників приєдналися усі інші мешканці приватного сектору Борисполя.

Ми розуміємо, що за один, два і навіть три місяці змінити свідомість людей буде важко. Але вода камінь точить. Ми часто чуємо, що люди хочуть жити, як у Європі. Тож давайте разом створювати маленьку Європу у нашому місті. Усе залежить тільки від нас. Тарифи посильні. Людина за місяць сплачуватиме стільки, як коштує сьогодні горнятко найдешевшої кави у деяких кав’ярнях.

Благоустрій міста — питання комплексне. Зокрема, це і дороги та тротуари, і зовнішнє освітлення, і парки, квітники та зелені зони. І наші працівники, які о 4.00 годині уже на трудовому посту. Щоб коли люди поспішають вранці на роботу, їх зустрічали чисті вулиці, площі, тротуари. І не важливо, чи напередодні був звичайний день, чи організовувався грандіозний концерт, який тривав до опівночі. Це щоденна і кропітка праця.

Хотілося б, щоб була довіра до комунального підприємства. Щоб люди не вважали нашу роботу мало престижною. Якщо ми не будемо її виконувати, це буде помітно відразу. Ми готові реагувати на всі звернення і заяви. Але слід відзначити, що за сім повних місяців не надходило жодної заяви від мешканців Борисполя, що хтось незадоволений якістю нашої роботи. Хоча ми бачимо наші резерви, і будемо їх використовувати. Готові вислухати усі пропозиції, які можуть поліпшити роботу нашого підприємства і його співпрацю зі споживачами послуг. Жодне звернення не залишиться без уваги.

Велике спасибі мешканцям, які своєчасно сплачують за надані послуги. 

Для оплати сьогодні вже немає потреби особисто приходити на підприємство, на вулицю Глибоцьку, 128.

Ми співпрацюємо з основними банками Борисполя. Маємо електронний документообіг. Оплату можна здійснювати через будь-який банк, навіть через інтернет.

Рекомендуємо мешканцям нашого міста уважно ознайомитися з публічним договором та укласти його.

Якщо підприємство матиме більше надходжень грошових коштів, то воно матиме змогу підвищувати заробітну плату, залучити нових працівників, придбати більше сучасної техніки. І це та складова, яка допомагатиме виконувати роботи з благоустрою Борисполя своєчасно і якісніше.

Але без людей ми нічого не зробимо. Більшість працівників підприємства сьогодні — передпенсійного або пенсійного віку. Молодь неохоче іде працювати у комунальні підприємства.

Ми всі потихеньку змінюємося у кращий бік, а разом з нами і мешканці міста.

Хочеться щиро подякувати нашим працівникам, які роблять Бориспіль красивим, чистим і затишним, піднімаючи престиж працівника комунального господарства.

 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама