Який електронний сервіс став дуже популярним у киян?
Показники електролічильників у липні передали 255 тисяч киян – на 10% більше, ніж у червні.
Як повідомляє прес-служба компанії, все більше клієнтів «Київських енергетичних послуг» користуються дистанційними каналами для передачі показників лічильників. Згідно зі статистикою компанії, у липні передали показники 255 тисяч домогосподарств. У червні було 230 тисяч.
Дані лічильників потрібно передавати щомісяця з 1 по 4 число. Сума до сплати за спожиту електроенергію тоді розраховується за фактичними показниками. Вони більш точні, ніж середньодобові, які розраховує система, отже ви зберігаєте власні кошти.
Вже традиційно, найулюбленіший спосіб передачі показників – це Особистий кабінет на сайті «Київських енергетичних послуг». Ним скористалися 197 тисяч киян.
Друге місце посів інтерактивний голосовий помічник – 39,5 тисяч людей потелефонували (044/067/066) 277-18-18 та у тоновому режимі натиснули «3». Після чого ввели 11 цифр особового рахунку і свої актуальні показники.
На третьому місці – розмова з оператором контакт-центру. Так вчинили 11 тисяч людей.
Четверте місце посів новачок – мобільний додаток «Київських енергетичних послуг» з‘явився відносно недавно, але показує впевнене зростання: близько 7000 клієнтів передають показники за допомогою смартфону з будь-якого місця у будь-який час.
І, нарешті, соцмережами та електронною поштою на початку липня скористалися понад 500 людей. Можете дізнатися, що відбувається, коли ви пишете постачальнику на Facebook.
– Дуже приємно бачити, що робота, яку виконує компанія у сфері клієнтського сервісу, приносить бажані результати. Люди стають більш діджитальними та надають перевагу саме сучасним сервісам. Як постачальник електроенергії, ми сприяємо цьому тренду, – каже директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников.
Джерело: Вечірній Київ