Присвоєння, зміна, коригування адрес об’єктів будівництва

image
14 Жовтня 2024, 13:37
Поділитися:

Присвоєння, зміна, коригування адрес об’єктів будівництва,упорядкування нумерації будинків здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності відповідно до Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна, затвердженогоПостановою №690 Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р.
Для присвоєння адреси подаються такі документи:
1) заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта;
2) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт;
3) генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво);
4) копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт;
5) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
6) копія документа, що посвідчує особу заявника/повноваження представника;
Підставами для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта є:
1) зміни в адміністративно-територіальному устрої (у тому числі зміна назви області, району, населеного пункту);
2) зміна назви вулиці, її об’єднання та поділ;
3) зміна назви гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об’єкта;
4) об’єднання, поділ закінчених будівництвом об’єктів, виділення частки із закінченого будівництвом;
5) упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна у визначених цим Законом випадках та в інших випадках, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес.
Для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта подаються такі документи:
1) заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси;
2) документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна;
3) копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду(у разі його об’єднання, поділу або виділення частки);
4)технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна;
5) копія документа, що посвідчує особу заявника/повноваження представника.
Копії документів, що подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються заявником (його представником).
Для отримання вищезазначених послуг необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг з заявою щодо зміни або присвоєння адреси та повним переліком документів, що передбачений законодавством.
Для отримання консультації або додаткової інформації можна звернутись до відділу містобудування та архітектури за адресою: вул. Івана Ступака, 5-А, м. Фастів.

Джерело: Сайт Міської Ради міста Фастів