Об’єктивна картина соцопитування відома лише замовнику – політолог

image
18 Лютого 2019, 15:56
Поділитися:

Об’єктивна картина, яку бачить замовник [опитування], як правило, не є публічною. І цей величезний листаж, і опитувальники, і звіти… – уся ця аналітика зазвичай є закритою. А публічною стає та її частина, яку формує відповідний штаб та оголошує відповідна прес-служба.

Про це розповіла в ефірі програми «Київ LIVE» телеканалу «Київ» політолог Юлія Пілецька.

«Крім того, зараз є така технологія, як соціальні мережі. І тут контролю немає ніякого. Під виглядом «нашим джерелам стала відома закрита соціологія того чи того штабу» можна публікувати все, що завгодно. І отримувати лайки, переконувати людей, які будуть наївно вірити і поширювати це», – додала вона.

«Зараз у соціальних мережах особливо активно оселяється аудиторія 50+, яка освоює усі премудрості і кнопочки. А це аудиторія, довіру якої досить легко здобути, оскільки вони ще не досить спокушені та не вміють фільтрувати», – розповіла Юлія Пілецька.

Читайте також: Роботодавець не має права штрафувати працівника – це порушення закону – Сергій Вилков

Читайте також: «Платформа комфорту»: У столиці охочих навчають, як користуватися онлайн-сервісами – Андрій Щербина

Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV