Почалась реєстрація абітурієнтів в електронному кабінеті: ТОП-10 найпоширеніших помилок

image
1 Липня 2019, 17:50
Поділитися:

З 1 липня на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/ розпочалася реєстрація абітурієнтів у електронному кабінеті. Тож Міністерство освіти та науки попереджає вступників про 10 найпоширеніших помилок, яких можна припуститися, заповнюючи електронні форми.

Про це повідомляє офіційний сайт Міністерства з посиланням на директорку ДП “Інфоресурс” Оксану Бєлік.

– Часто трапляються ситуації, коли у перший та останній дні подачі електронних заяв на адресу системи надходить критична кількість звернень, через що робота сайту може сповільнюватися. Тому ми радимо роботи усе своєчасно, не панікувати та бути уважними, – зазначила Оксана Бєлік.

Вона радить заздалегідь планувати свої дії, ознайомитися з матеріалами на сайті МОН у розділі “Вступна кампанія 2019”, звертатися до спеціалістів «гарячої лінії», які консультують вступників не тільки з питань реєстрації на сайті ez.osvitavsim.org.ua та функцій електронного кабінету, а й з поточних питань вступу.

Тож до ТОП-10 поширених помилок увійшли наступні:

1. Реєстрація електронного кабінету на неактивну або заборонену в Україні електронну пошту. МОН радить не плутати літери або цифри в адресі скриньки та використовувати для реєстрації пошту, яка точно дозволена в Україні: ukr.net, i.ua, gmail.com.

2. Зазначення (кілька разів) неправильного паролю під час входу в кабінет, який система блокує на три години. Тож варто не вгадувати пароль, а скористатися опцією “Забули пароль?” для його швидкого відновлення.

3. Розбіжності в документах про освіту та сертифікаті ЗНО: не співпадають ПІБ та/або дата народження тощо. У разі виявлення розбіжностей або помилок одразу зверніться: якщо в атестаті – до школи, якщо в сертифікаті ЗНО – до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

4. Завантаження довідки про реєстрацію у сільській місцевості (для отримання сільського коефіцієнта), що не відповідає визначеному зразку. Наразі в ЄДЕБО відсутня можливість видалення/редагування такої довідки. Тобто перед завантаженням довідки вступнику треба переконатися, що вона відповідає встановленому зразку.

5. Встановлення невірного пріоритету (для вступу на бюджет). Потрібно заздалегідь спланувати, куди і з яким пріоритетом вступник хоче подати заяву. На бюджет можливо подати не більше семи заяв на 4 спеціальності. Кількість заяв, які можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.

6. Неякісні фото (“селфі”), адже у системі електронного вступу існують вимоги до формату та розміру фото і сканкопій документів: JPG, JPEG, PNG, до 1 Мб.

7. Некоректний підрахунок середнього бала документа про освіту. Для розрахунку середнього бала краще скористатись спеціально розробленим калькулятором.

8. Не враховано правильне підтвердження особи, як переможця міжнародної олімпіади, призера Всеукраїнської учнівської олімпіади, члена збірної України тощо. Аби мати право на пільги під час вступу, це треба зробити до моменту подачі першої̈ заяви.

9. Вступник хоче подати заяву на спеціальність, на яку в нього відсутній результат ЗНО з відповідного предмета. Необхідно ознайомитись із Додатком 4 до Умов прийому та переконатися, що такий предмет на спеціальність є в переліку.

10. Спроби змінити “Обов’язкові дані” в кабінеті вступника. Можливість змінювати “Обов’язкові дані” в кабінеті вступника блокується після того, як першу подану заяву вступника реєструють у ЗВО. Із переліком обов’язкових даних можна ознайомитись на ст. 8-12 інструкції з роботи з електронним кабінетом.

Новини Києва – оперативно і лаконічно в Telegram!

Джерело: Вечірній Київ