Теленовини як агітація: Люди більше довіряють новинам, аніж явній рекламі – аналітик

image
13 Квітня 2019, 00:49
Поділитися:

Гроші – це ресурс, який, фактично, дозволяє отримати доступ до виборця. Якщо ти друкуєш газету – це доступ, можливість донести свої меседжі до виборця. Купуєш рекламу – та сама річ.

Таке зазначив в ефірі програми «Київ LIVE» телеканалу «Київ» аналітик з партійних фінансів Громадського руху «Чесно» Ігор Фещенко.

«При цьому величезне значення має також і технологія – хто говорить, що говорить. Адже люди дуже чутливі до того, як виглядає людина та наскільки впевнено говорить», – додав він.

«Але ключовим є медіаресурс – навіть важливіший за фінансовий. Фактично, телеканали своїми новинними блоками – не рекламними – схиляють виборця голосувати за того чи іншого кандидата», – сказав він.

«Справа у тому, що населення схильне довіряти більше новинам, аніж явній рекламі. Оскільки люди розуміють, що за рекламу сплачено, а новини – редакційний матеріал», – зазначив Ігор Фещенко.

Читайте також: Переважна більшість українців голосують емоціями – Роман Семенуха

Читайте також: В центрі Києва сталася аварія за участю чотирьох автомобілів

Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV