Теленовини як агітація: Люди більше довіряють новинам, аніж явній рекламі – аналітик
Гроші – це ресурс, який, фактично, дозволяє отримати доступ до виборця. Якщо ти друкуєш газету – це доступ, можливість донести свої меседжі до виборця. Купуєш рекламу – та сама річ.
Таке зазначив в ефірі програми «Київ LIVE» телеканалу «Київ» аналітик з партійних фінансів Громадського руху «Чесно» Ігор Фещенко.
«При цьому величезне значення має також і технологія – хто говорить, що говорить. Адже люди дуже чутливі до того, як виглядає людина та наскільки впевнено говорить», – додав він.
«Але ключовим є медіаресурс – навіть важливіший за фінансовий. Фактично, телеканали своїми новинними блоками – не рекламними – схиляють виборця голосувати за того чи іншого кандидата», – сказав він.
«Справа у тому, що населення схильне довіряти більше новинам, аніж явній рекламі. Оскільки люди розуміють, що за рекламу сплачено, а новини – редакційний матеріал», – зазначив Ігор Фещенко.
Читайте також: Переважна більшість українців голосують емоціями – Роман Семенуха
Читайте також: В центрі Києва сталася аварія за участю чотирьох автомобілів
Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV