Ірпінь готовий до співфінансування з Києвом будівництва траси для громадського та велотранспорту – Карплюк

image
28 Березня 2019, 11:51
Поділитися:

Дивитись відео на сайті

Голова Інвестиційної ради Ірпінської міської ради в своєму інтерв’ю інтернет-ресурсу 04597 прокоментував гарячу тему заторів на Академмістечку та запропонував столичній владі разом вирішувати цю нагальну для Києва проблему.

На думку
Володимира Карплюка, причинами щільних корок в районі метро Академмістечко є значне
збільшення житла та приріст населення:

«Якщо ми проаналізуємо
розвиток мікрорайону Академмістечко в Києві, то побачимо, що за період
незалежності України кількість новобудов тут надзвичайно збільшилось. А приріст
населення за цей час складає 100-150 тисяч. Це майже два Ірпеня. Тому говорити,
що тільки Ірпінь створює навантаження в цій частині міста – це теж саме, що сказати,
що з п’ятниці по неділю, коли кияни масово виїжджають на відпочинок за місто, столичний
транспорт перевантажує приміські дороги».

Також Володимир
Карплюк заявив, що неодноразово звертався з конструктивними пропозиціями до мера
Києва та його заступників спільно побудувати додаткові полоси для громадського
транспорту від Ірпеня до Києва та у зворотному напрямі, які допоможуть розвантажити
дороги на околиці столиці. Також, на його 
думку, є великий попит громадян, які живуть в передмісті, на трасу для
велотранспорту.

«В нашому регіоні
до 30% мешканців із великим задоволенням будуть добиратися велотранспортом до
метро і підтримувати свій здоровий спосіб життя. А на Академмістечку на 1,5
сотках землі можна організувати велосипедний паркінг замість кількох МАФів» – вважає
Карплюк. Він впевнений, що великий потік людей з передмістя в Київ буде їхати
на велосипедах.

«Ірпінь готовий
до запуску громадського транспорту з Ірпеня до Києва і навпаки. Ірпінь готовий
до будівництва альтернативної полоси для руху громадського транспорту. Ірпінь
готовий фінансувати купівлю електроавтобусів», – заявив Володимир Карплюк.

Голова
Інвестиційної ради Ірпінської міської ради наголосив, що київська влада все
одно почне вирішувати питання транспортних заторів на столичних околицях, а
Ірпінь обома руками за те, щоби спільно фінансувати, навіть взяти на себе
більшу частину бюджету такого проекту.



Джерело: ITV