Звіт броварського центру обслуговування «Прозорий офіс» за 2019 рік

image
5 Лютого 2020, 16:41
Поділитися:

За 2019 рік центром обслуговування «Прозорий офіс» (ЦНАП) було надано  –  62 820 послуг. Про це повідомляється на офіційному сайті Броварської міської ради.

Найбільш запитувані  адміністративні послуги у населення є  послуги з реєстрації місця проживання, послуги Державного земельного кадастру, послуги архітектури та містобудування, оформлення самочинного будівництва,  реєстрація бізнесу та майна, видача закордонного паспорта та паспорта громадянина України.

 На 1000 мешканців м. Бровари надано 591 послуга.

Кількість осіб, які скористались консультативними послугами ЦНАП виконавчого комітету Броварської міської ради 48 528, що становить на 1000 мешканців – 459.

Рішенням сесії Броварської міської ради від 26.09.2019№1592-61-7 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через  центр обслуговування «Прозорий офіс»  у кількості 99 – послуг, в тому числі  забезпечує видачу документів дозвільного характеру згідно з переліком, затвердженим Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».

         Послуги відносяться до повноважень відділу земельних ресурсів, управління архітектури та містобудування, управління  з питань комунальної власності та житла, управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту, служби у справах дітей, відділу сім’ї та молоді,  спецвідділу контролю за станом  благоустрою, відділу державного архітектурно-будівельного контролю, відділу з питань екології та природокористування,відділуреєстраційних дій, відділу реєстрації місця проживання фізичних  осіб, відділу документування та оформлення паспортів громадянина України, відділу Держгеокадастру у м. Броварах та Броварського районі, управління Держпродспоживслужби в Броварському районі,  Броварського районного управління ГУ ДСНС України в Київській області, Управління патрульної поліції у Київській області, Державне агентство водних ресурсів України.

 

 Приміщення Центру облаштовано відповідно до потреб суб’єктів звернення: у секторі прийому та інформування знаходиться електронна черга, здійснюється   запис через IBOX (видача талонів) до адміністратора та реєстратора, інформування, консультування громадян.

Здійснюється попередній запис он-лайн через веб-портал Броварської міської ради в розділі адміністративні послуги (до реєстратора бізнесу та майна,  адміністратора).

В центрі обслуговування «Прозорий офіс» підключені реєстри: єдиний державний реєстр юридичних осіб-підприємців та громадських формувань; державний реєстр прав на нерухоме майно; єдиний державний демографічний реєстр; державний земельний кадастр; та бази даних до яких має доступ адміністратор:електронна черга АСКОД; демографічний реєстр територіальної громади; можливість запису на прийом через Інтернет; реєстр дозвільних документів ДАБІ України.

Для підвищення якості надання послуг запроваджено додаткові сервіси, а саме: чат-bot viber, моніторинг електронної черги. Прийом ведуть – 10 реєстраторів бізнесу та нерухомого майна, 4 – адміністратора, 1- спеціаліст звернення громадян, 1 – спеціаліст діловодства та документообігу, 3 –  адміністратора реєстрації місця проживання фізичних осіб (віддалені робочі місця бульв. Незалежності,3).

З 19.07.2019 року розпочато  прийом заяв від  громадян на виготовлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України (ID-картки)  територіального підрозділу центру обслуговування «Прозорий офіс» відділ документування та оформлення паспортів громадянина України (прийом ведуть 6 адміністраторів, віддалені робочі місця  бульв. Незалежності, 2).

Начальник центру обслуговування «Прозорий офіс»                                                                                    Н. Попович

Джерело: https://atbrovary.org RSS feed