В Ірпені “надувають” рейтинг “Слуги народу” перед місцевими виборами

image
24 Грудня 2019, 18:53
Поділитися:

Дата публикации: 24 декабря 2019.

Нові рейтинги по Ірпеню надала агенція, яка раніше “виносила вирок” міському голові Івано-Франківська, але з тріском провалилася у своїх прогнозах.

Соціологічна група “Рейтинг”, яка систематично оприлюднює лояльні до політчної партії “Слуга народу” дослідження, заявила про зниження рейтингу партії “Нові обличчя” в Ірпені. Замовний матеріал із цим дослідженням у соціальних мережах активно розповсюджують користувачі наближені до бізнесмена Олексія Зіневича, які і до цього систематично розповсюджували замовні статті та думки платних експертів. Сам Олексій Зіневич є фігурантом багатьох кримінальних справ щодо дерибану земель у Бучі Київської області та реальним “власником” “Слуги народу” в Ірпені.  Маючи декілька місцевих ЗМІ, телеканали, сайти із чорного піару та мережу ботів, він був основною опорою кандидата від “Слуги народу” Олександра Горобця на виборах до Верховної Ради. Очевидно, що розповсюджуваний антирейтинг є першим кроком Олексія Зіневича на шляху до місцевих виборів, які відбудуться наступного року.

“Рейтинг” звітує про зростання рейтингу “Слуга народу”, всі інші про падіння

А от рейтинг “Слуги народу”, за даними соціологічної групи “Рейтинг”, зростає. І це не зважаючи на те, що три інші авторитетні соціологічні компанії заявляють, що рейтинг шостого президента Володимира Зеленського помітно впав. На думку видання Киеввласть, якщо Зеленський і його команда не одумаються з приводу продажу землі і розпродажі держпідприємств, політичне пікє президента і “Слуги народу” ризикує стати незворотним.

Офіційні канали “Слуги народу” цитують саме групу “Рейтинг”

Згідно результатів соцопитувань, проведених трьома соціологічними групами: Фондом “Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва” (ФДІ), Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) і дослідницькою компанією “Соціополіс” зафіксоване падіння рейтингу Володимира Зеленського, Кабінету міністрів України та Верховно Радим, але соціологічна група “Рейтинг” стверджує зворотнє , і саме даними “Рейтингу” часто користуються на офіційних ресурсах “Слуги народу”.

Не дивно, що на місцевому рівні результати дослідження також можуть бути лояльними до партії “Слуга народу”.

Рейтинг на замовлення для невдалого кандидата на посаду міського голови Івано-Франківська

Дивлячись на дослідження, які сьогодні розповсюджує соціологічна група “Рейтинг”, варто згадати про прогнози, які вони озвучували раніше. Так, за даними виданнями Репортер, у жовтні 2010 року Олексій Антипович, керівник “Рейтингу”, напророкував, що на виборах міського голови Івано-Франківська впевнено переможе Юрій Соловей, і сказав, що його дослідження — це вирок діючому меру Анушкевичусу Віктору. Ситуація була надто схожою на ірпінську, за кандидатом Юрієм Соловйом стояли місцеві громадські активісти, а діючого мера активно поливали брудом. Сам Юрій Соловей позиціонував себе борцем за справедливість у місті та благодійником, щоправда пізніше деякі видання звинуватять його у вимиванні бюджету міста та незаконному будівництві.

В Ірпені

Юрій Соловей не був обраний, хоча група “Рейтинг” прогнозувала йому впевнену перемогу

Натомість, Юрій Соловей не був обраним міським головою. Олексій Антипович з його соцгрупою суттєво помилились не тільки із основними кандидатами, а й з іншими. За даними «Репортера», дослідження 2010 року «рейтингівці» робили на замовлення саме Юрія Солов’я. Певно, тому й вивели його в переможці.

Рейтинги замість прізвищ для “Слуги народу” в Ірпені

“Слуга народу” має приводи хвилюватися перед місцевими виборами, адже дослідження стверджують, що майже 67% опитаних не знають прізвища депутата обраного у їх мажоритарному окрузі.

Це яскраво говорить про те, що депутати попали у Верховну Раду завдяки бренду політичної партії “Слуга народу” незважаючи на прізвище та бекграунд кандидатів. Наприклад, нікому невідомим був і депутат від 95 виборчого округу Олександр Горобець.

Проте, на місцевих виборах в Ірпені бренд вже не спрацює так ефективно. Для цього є принаймні декілька причин:

падіння загального рейтингу політичної партії “Слуга народу” внаслідок скандальних ініціатив і голосувань; результати діяльності та голосувань депутата Олександра Горобця, раніше Містоінформ писав, що навіть громадські активісти, які його палко підтримували розчарувалися, а нещодавно почали припиняти роботу гральних закладів, які так і не побачив обраний депутат; нарешті, на місцевому рівні люди прагнуть знати представника в обличчя, оцінити його індивідуальні заслуги. І з цим проблема. В Ірпені, наприклад, “Слугу народу” підтримують люди, які ще не діставшись влади примудрились вляпатись у численні скандали.

Наводимо лише деякі із них. Так, колишній депутат Святослав Куценко був задіяний у численних схемах виділення землі на підставних осіб та виступав проти забудови будучи забудовником. Євген Мельничук називав себе громадським активістом та був затриманий як посередник у передачі хабара депутату Коцюбинської селищної ради. Партнер Євгена Мельничука – Костянтин Хафізов – є редактором “Порталу Ірпеня”, який багато разів ловили на плагіаті, а зрештою громадська мережа “ОПОРА” зловила його на розповсюдженні чорного піару

 Самоназваний медіаексперт Михайлина Скорик хотіла влаштувати політичні репресії

Самоназваний медіаексперт Михайлина Скорик хотіла влаштувати політичні репресії

Самоназваний медіаексперт Михайлина Скорик відзначилась систематичним розповсюдженням фейків за гроші, також закликала негативно ставитись до бізнесу в Ірпені, а після виборів до Верховної Ради вирішила влаштувати політичні репресії. Ще один член команди, Лаврентій Кухалейшвілі, також був затриманий на хабарі, тоді він очолював земельну комісію в Ірпінській міській раді, згодом він називав кожного сьомого у Ірпені представником “руського миру” та підтримав ініціативу відправляти “на панель” жінок. Нещодавно з’явилась інформація, що Неля Лавровська, ще один громадський активіст, має шалені багатотисячні борги перед комунальним підприємством міста та причетна до будівельної сфери.

Враховуючи вищевикладене, та реальний баланс проблем і здобутків у Ірпені, єдиним дієвим шляхом для політичної конкуренції з боку Олексія Зіневича, який реально контроює бренд “Слуга народу” у місті, залишається системна дискредитація партії “Нові обличчя” та її представників у місцевій владі. Можна із впевненістю припустити, що з наближенням до місцевих виборів кількість негативних матеріалів на медіаресурсах Олексія Зіневича збільшиться в рази, а на “політичних експертів” та джинсу та рейтинги підуть вже не десятки, а сотні тисяч доларів. З потрійною силою будуть звучати і коментарі ручних активістів. Разом з тим, саме за Володимира Карплюка впевнено проголосувала більшість виборців Ірпеня.

Раніше Олексій Зіневич за допомогою своїх ЗМІ намагався відбілити Бучанську міську раду та дискредитивути Містоінформ після публікації матеріалів, пов’язаних із забудовою лісу у Бучі.

Джерело: МИСТОИНФОРМ