Якщо не працює е-квиток: у Київському метрополітені дали поради

image
18 Грудня 2019, 11:20
Поділитися:

Цього понеділка у вечірній час на деяких станціях метрополітену не працювали картки SmartCity. Це тривало кілька годин, спричинило ажіотаж і хвилю незадоволення серед пасажирів.

У зв’язку з цим КП “Київський метрополітен” опублікував пам’ятку, як поводитись у разі проблем із картками.

Як діяти коли:

1. Некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина). Потрібно зателефонувати на гарячу лінію оператора КП “ГІОЦ” 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.

2. Некоректно спрацювала чи зламалась картка метро. Треба звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях “Майдан Незалежності”, “Дорогожичі”, “Дарниця”, “Політехнічний інститут”, «Почайна» та «Хрещатик» з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30

3. Некоректно спрацювала безконтактна банківська картка. Потрібно залишити інформацію за лінком, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок.

Новини Києва – оперативно і лаконічно в Telegram!

Джерело: Вечірній Київ