Новини
У мережі влаштували «банановий» флешмоб
12 Грудня 2019, 14:08
Поділитися:
Українські бренди долучилися до світового флешмобу #bananaart.
Цього тижня італійський художник Мауріціо Кателан презентував свою роботу «Комік» на виставці в США – це банан, приклеєний до стіни скотчем. Експозицію було продано за $120 000.
Світові бренди підхопили тему з бананом та скотчем і почали створювати власний контент. Зокрема, до флешмобу долучилися Укрпошта, Шулявський міст, Українська хокейна ліга, видавництво «Клуб сімейного дозвілля» і ми – «Вечірній Київ».
Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua
Джерело: Вечірній Київ
Відео
Головні новини п’ятниці | 05.07
5 Жовтня 2024
Головні новини п’ятниці | 02.08
5 Жовтня 2024
Головні новини вівторка | 03.09
5 Жовтня 2024