Для жителів Ірпінського регіону стали доступні онлайн-сервіси «Київобленерго»

image
25 Листопада 2019, 12:04
Поділитися:

Дивитись відео на сайті

У листопаді для жителів Ірпінського регіону та ще п’яти районів Київщини запрацювали онлайн-сервіси компанії «Київобленерго», повідомляє інтернет-видання «КиевVласть».

«Із листопада
жителям Ірпінського регіону та Києво-Святошинського району стала доступна
функція подачі заявки на підключення до електромереж через сайт, де також можна
відстежувати статус її виконання. Поступово до послуги планують підключати й
інші райони», – зазначає видання, розповідаючи про недавній прес-захід на тему
«ДТЕК: від “Київобленерго” до Smart Grid».

Повідомляється
також, що в поточному місяці стала доступна функція перевірки, параметризації й
ремонту лічильників через онлайн-замовлення на сайті.

«Раніше клієнти
повинні були приходити в Центр обслуговування. Щоб заощадити час клієнта, ми
зробили оформлення заявки на візит фахівця на сайті, де можна вибрати зручну
дату. Ця послуга доступна для 5-ти районів: Києво-Святошинського,
Вишгородського, Бородянського, Макарівського, Іванківського, а також для
Ірпінського регіону. До кінця 2020 року ця послуга стане доступна всім жителям
області», – повідомив генеральний директор «Київобленерго» Віталій Шайда.

Також у грудні
цього року в тестовому режимі планують запустити мобільний додаток, за допомогою якого можна буде
передати покази лічильників, дізнатися про тривалість відновлення послуг після
аварії, про планові ремонтні роботи, замовити послуги та спланувати візит спеціаліста.

Загалом до кінця
наступного року в онлайн-режим збираються
перевести 90% послуг компанії. Для
цього запустять у роботу
новий клієнтський портал операційного
холдингу ДТЕК «Мережі»,
частиною якого в травні цього року стало ПАТ «Київобленерго».

«Назва компанії
“Київобленерго” поки що залишається незмінною, але тепер це мережева
компанія, частина ДТЕК. Відповідає за якість і надійність роботи мережі,
лічильники, допитування та підключення… Головне завдання сьогодні – зробити
послуги простими і прозорими, мінімізувати людський фактор, тому переводимо їх
в онлайн, без черг і посередників», – заявив генеральний директор ДТЕК «Мережі»
Іван Гелюх.



Джерело: ITV